Angyal és ördög

 2009.05.23. 20:36

Biztos mindenki látott már rajzfilmeket, amiben az egyik szereplő dilemmázik valamin és a feje mellett megjelenik az angyal és az ördög énje. Nagy lelkesedésemben, hogy találtam egy klassz képszerkesztő programot, én is szerkesztettem valami hasonlót. Az angyali nem igazán angyal, talán még valamelyik "szőkekori" képemet kellett volna használni, és tiara helyett glóriát használni. Az ördög sem lett túl ördögös. Képtelen vagyok gonoszan nézni, meg igazából nem is nagyon tettem oda magam, csak nem olyan jókislányosra vettem a figurát. Tényleg semmi ördögös. Feltettem a képet egy társkeresőre is, erre most mindenki odavan érte. Pedig semmi extra, de tényleg.

Azonban a szerkesztett kép nagyon klassz lett. Hirtelen felindulásból majdnem fel is tettem ide, de aztán rájöttem, hogy ez az anonim blogom, és a képeket nem ide teszem föl. De ezzel elszórakoztam egy darabig. És végül rájöttem, hogy én egyértelműen angyal vagyok:D

A bejegyzés trackback címe:

https://uncsiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr101139742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása