Elegem van!

 2009.06.23. 08:53

Mármint ebből a borús, esős időből.

Nagy nehezen felébredtem már egy ideje, de még nem tudtam rávenni magam a szokásos reggeli teendőkre. Annyira másztam ki az ágyból, hogy kimenjek tejet inni és jó reggelt kívánjak a családnak. Aztán még visszabújtam az ágyba. Kicsit még lustálkodok, mielőtt elkezdeném a napot. Egész nap tanulni kéne, mert csak tologatom a vizsgáimat és így sosem lesz vége.

Ma netmentes napot tartok, mert a net csak eltereli a figyelmem a tanulásról. Msn-re sem lépek fel. Muszáj tanulni. Egy hét múlva már a hátam mögött lesz az az egész, csak nem mindegy hogy milyen eredménnyel.

Csak az az időjárás ne venné el a kedvem mindentől. Kinézek és minden olyan borús és szürke. Minden vizes, a felhőkre nézve nyugtázhatom magamban, hogy még mindig esőre áll és még hideg is van.

Ilyenkor kicsit leereszt a hangulatom és a lelkesedésem is kb a nullával egyenlő.

Lehet, hogy iszok egy bögre forró teát...talán attól megjön az életkedvem.

A bejegyzés trackback címe:

https://uncsiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr961202668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása